فورد تولید F-150 لایتنینگ را دو برابر کرده و به 150000 خودرو در سال رسانده است

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







فورد تولید F-150 لایتنینگ را دو برابر کرده و به 150000 خودرو در سال رسانده است

فورد تولید F-150 لایتنینگ را دو برابر کرده و به 150000 خودرو در سال رسانده است

فورد در حال انجام تلاش های جدیدی برای دو برابر کردن ظرفیت تولید پیکاپ برقی لایتنینگ F-150 به 150000 خودرو در سال است. این به دنبال اخبار مربوط به دسامبر مبنی بر محدود کردن پیش‌سفارش‌ها به 200000 دستگاه است و مدیر عامل شرکت جیم فارلی می‌گوید: «ما کاملاً از وسایل نقلیه برقی باتری‌دار خود استفاده می‌کنیم». علاوه بر این، این شرکت دعوت از اولین گروه از دارندگان رزرو را برای ثبت سفارش F-150 Lightning از روز پنجشنبه 6 ژانویه آغاز خواهد کرد.

برای افزایش تولید، فورد گفت که یک کارگروه کوچک متشکل از کارمندان "تولید، خرید، استراتژی، توسعه محصول و برنامه ریزی ظرفیت" ایجاد کرده تا راه هایی برای تسریع تولید پیدا کند. این شرکت همچنین در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: «برای یافتن راه‌هایی برای افزایش ظرفیت قطعات خودروی الکتریکی، از جمله سلول‌های باتری، سینی‌های باتری و سیستم‌های محرک الکتریکی»، با تأمین‌کنندگان کلیدی کار می‌کند.
این شرکت خاطرنشان کرد که F-150 Lightning اکنون در آخرین مرحله پیش‌ساخت قبل از انتقال به تولید انبوه برای مشتریان خرده‌فروشی و تجاری است و تحویل آن از بهار امسال آغاز می‌شود. هدف آزمایش خودروهای تولیدی بیش از یک میلیون مایل یا بیشتر در شرایط مشتری واقعی است.
در سمت سفارش، فورد گفت که از فرآیند رزرو موج به موج استفاده می‌کند و از دارندگان پیش‌سفارش می‌خواهد تا دعوت‌نامه را از طریق ایمیل تماشا کنند یا حساب Ford.com خود را بررسی کنند. این خودروساز اشاره کرد که دارندگان پیش‌سفارش بعدی ممکن است باید منتظر خودروهایی از سال مدل بعدی باشند. (فورد همچنین خاطرنشان کرد که بیش از 75 درصد از دارندگان رزرو با نام تجاری جدید بودند.)

تحویل پیکاپ لایتنینگ F-150 2022 در بهار سال 2022 با MSRP اولیه 39974 دلار قبل از هرگونه مشوق مالیاتی آغاز خواهد شد. با این حال، برخی گزارش‌ها نشان می‌دهند که برخی از فروشندگان ممکن است تا 30000 دلار اضافی از مشتریان خود درخواست کنند تا جزو اولین کسانی باشند که خودروهای خود را دریافت می‌کنند.

فورد اخیراً اعلام کرده است که تولید موستانگ ماخ ای را سه برابر خواهد کرد و تا سال 2023 به 200000 دستگاه در سال خواهد رسید و برنامه‌هایی برای داشتن "ظرفیت جهانی برای تولید 600000 BEV در سال" دارد. برای انجام این کار، آن را «پیشرفته‌ترین، کارآمدترین مرکز تولید خودرو در تاریخ 118 ساله‌اش در تنسی» می‌سازد، همراه با سه کارخانه باتری‌سازی که با همکاری SK Innovation ساخته شده‌اند. همه اینها نشان دهنده کل سرمایه گذاری 11.4 میلیارد دلاری با ایجاد 11000 شغل جدید است.

F-150 Lightning از امروز واجد شرایط دریافت 7500 دلار اعتبار مالیاتی BEV ایالات متحده است (همراه با یارانه های دولتی)، اما انتظار می رود فورد در اواخر سال جاری به سقف 200000 خودروی خود برسد. در آن مرحله، اعتبار به تدریج حذف خواهد شد، مگر اینکه قانون جدیدی تصویب شود که قوانین را تغییر دهد.

source : engadget



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






:: برچسب‌ها: ford,
نویسنده : iman